Celovka - vysledek

Pondělí Prosinec 12 11:57:06 CET 2011

Stejně nechápu, proč do toho nedávají Lion baterku když už to teda má
být lehké. Možná by se tam místo těch 3 AAA mobilová baterka vešla.
Já jsem si udělal tohle
http://vaelektronik.cz/bastl/ledbat.html
nosím to různě po kapsách, je to malé, praktické a ledka Cree XPG při
0,8A teda už fakt svítí. Taky jsem uvažoval dát tam něco jiného než
odpor, ale zase takhle
1. mě slabší světlo upozorní že by se to mělo nabít
2. tím že to ke konci míň svítí, to pomaleji vybíjí baterku a déle to vydrží
3. pod 2,5V ta ledka nebere skoro nic a baterku nevybije až do nuly.
Anděl

Dne 12.12.2011 11:37, gatilo napsal(a):
>   12.12.2011, 11:35:32
>
> Nahradit ten tranzistor necim jako ACM7135 by mel zvladnout i
> nevyucenej zednik, natoz clen teto konference.  ;-)
>
> S pozdravem Pavel
>    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

>>> 2) Nektere nejsou naklapeci