OT - Plynova lahev

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Prosinec 12 00:14:26 CET 2011

Lahev s provoznim tlakem 300baru ma testovaci tlak 1.5x vyssi tedy 450baru a i u tohoto tlaku musi mit 10% rezervu,
jinak receno v klidu by mela vydrzet i 500baru.
Pokud mate kompresor, ktery to utlaci a nebudete pak lahve ohrivat na slunci nejspise zemrete na neco jineho nez roztrzeni lahve na zadech.
Nejbeznejsi potapecske lahve maji provozni tlak 232baru, 300 barovky jsou  trochu hightech za vyssi peniz.

PB