Dalsi multicopter

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Prosinec 11 21:11:27 CET 2011

No v rovine to budou drzet ty gyra. A pilot :o). Jasne, s akcelerometry je
stabilita i rizeni mnohem snadnejsi, ale myslim, ze pro zakladni stabilizaci
v prostoru ta tri gyra staci. Maji moznost regulace zisku, s rozumnym
nastavenim  nemusi byt ten teplotni drift snad tak zasadni. A take zalezi v
jakem rezimu pracuji (heading lock?). Moc se v tom nevyznam, ale precetl
jsem si :-).
Kdyz se zacinalo letat s vrtulniky, tak nebyla ani ta gyra, a kdyz uz pak
byla, tak max jedno na ocas, i to stalo skoro, jako cely vrtulnik
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: HW CNCnet.info
Sent: Sunday, December 11, 2011 5:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dalsi multicopter

Dejte pokoj uz...ze se nestydite tady delat chute.

Ja to rozprodal (ale na tricoptera bych tu veci nasel), protoze jsem na
to nemel absolutne cas, ale kdyz to vidim tak clovek zase vaha.

Me by lakal ten trikopter (jen jsem porad nechapal jak se dela toceni
kolem osy - je tam na zadni motoru servo, ktere nataci motor).

Nicmene vsechno to stoji na kvalitnich gyrech a akcelerometrech, ktere
nejsou levne a ty levne zase silene cestujou s teplotou. Takze ja jsem
trosku vlaznej v tomhle. Navic tady v tom jak jsem pochopil jsou asi jen
gyra. To ale moc nechapu, protoze pak nevim co ten kopter drzi v rovine.

S pozdravem
Radek Vicek