OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 11 18:38:21 CET 2011

>Dobre. Zatim jsem ovsem od Vas slysel spise, kudy NEJIT. Nastinte tedy Vasi
>ideu cesty zajisteni totalni bezpecnosti celeho systemu...

Totalna bezpecnost? Take jednoducho neexistuje (teda mimo hollywoodskych filmov a reklamnych materialov spolocnosti, ktore produkty "totalnej bezpecnosti" ponukaju).

Bezpecnost ako taka je vzdy mnohofaktorova (ako vsetko v tomto zivote), a to vratane roznych socialnych faktorov typu tlaky na vyrobcov aby nerobili zle, hrozba hackerom ze budu prisne trestani, vyuka uzivatelov ze rizika existuju, apod. Tieto netreba podcenovat ani precenovat, presne tak isto ako tie technicke.

>Jak postupujete
>a co proto delate Vy ? Rad se poucim...

Sklamem vas. Ako Andy dost trefne poznamenal, nema prilis zmysel robit v podstate nic co sa vymyka "normalnemu"; a ja s nim v tomto suhlasim.

wek