OT: Jen si pekne ty "in" telefony kupujte...

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Prosinec 10 23:59:09 CET 2011

Teď mně došlo, jak blbě jsem to napsalo, mělo tam být raději "extrémní
příklad". Už od dříve vím, že máte vlastní distribuci, ale to pozadí jsem
neznal. O to větší máte můj obdiv. :-)
Díky za informace ohledně EXT4, něco jsem si taky našel, ale hlavně se mně
líbí ta rychlost. Netušíte, jak moc je rizikový převod z EXT3?