Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Prosinec 10 20:22:42 CET 2011

On 10.12.2011 18:44, Michal Lukac wrote:

> Praveze nie, jeden clanok bol na internete teraz to nemozem ani zasvet
> najst, kde boli popisane vyhody mokrej cesty.
> on ten fotorezist je "hygroskopicky"ma moznost pohltit tu vlhkost
> takze sa potom velmi dobre prilnie ak su na doske nerovnosti.
> takze je viac odolnejsi voci podleptanie ako suchov cestou.

Vsetky? Ano, su fotorezisty urcene pre mokru laminaciu, ktore funguju
tymto sposobom. Je to aj ten, ktory mate vy? Preto som pouzil vyraz
"toho konkretneho fotorezistu". A potom je samozrejme aj otazka mnozstva
vody, ktore ten fotorezist pohlti a ako rychlo. Ono je rozdiel medzi
zvlhcenim a ponorenim do vody na mozno aj niekolko minut.

Ale to je jedno. Pre domace potreby to urcite bude fungovat. Lenze prave
v nejakych medznych situaciach (tenke spoje) to moze byt jednym z
faktorov prispievajucich k neuspechu.

-m-