Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Sobota Prosinec 10 16:55:13 CET 2011

Co je sloziteho na hozeni mokre umyte desky do misky s vodou a
priplacnuti rezistu pod hladinou? Pak jen hromada ubrousku, vodu vytrit
ke stranam, prohnat vickrat laminatorem a nebyl poznat rozdil proti
suche metode po strzeni folie (az na uplnou bezporuchovost vrstvy).
Drzelo to dokonale. Fotorezist je stary 2 roky a zda se stale normalne
funguje.
Z mailu na www.dioda.cz webu jsem se zatim po tydnu nedockal odpovedi,
zda jeste prodava.