Jak� filesyst�m na 8GB SSD disk?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 10 15:14:58 CET 2011

Mimochodem hlavnim duvedem dnes k prechodu na NTFS je treba omezeni
FAT32 na velikost souboru max 4GB takze na nej treba neulozite ani kopii
DVDcka, takze se nedivte, ze mi prislo naprosto normalni, ze jste
prechazel na NTFS.

To u nejakeho domaciho multimedialniho PC mmuze byt dosti padny duvod i
bez toho, ze nebudete vyuzivat zurnalovani apod.

S pozdravem
Radek Vicek