Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Sobota Prosinec 10 13:08:45 CET 2011

Takze na zaver - je to o expozici - dnes mi prisly ty zarivky na nehty
co tu ekdo odkazoval (CF-S 11W/BL 350 G23 za 160/ks bez DPH)  a expozice
dle Vasich zkusenosti - za 25 min z cca 13cm totalne pres pauzak
preexponovane, cili tech 7-10 min. bude akorat a osvetleny motiv uz se
nesmyva ani nahodou.
Tak snad nekomu vlakno pomuze, jinak se s laminovacim rezistem pracuje
dokonale, neda se srovnat s pozitivem ani s koupenyma deskama s
pozitivnim rezistem.
A zasadne nanaset na vodni vrstvu, pak je vysledek dokonaly.