bluethoot - RS232 prevodnik v krabicce

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Prosinec 9 13:45:30 CET 2011

Například Lenovo ThinkPad tablet s USB krásně rozpozná převodník
RS232->USB od FTDI i Prolific.
Jediné, co nemá, je možnost bez ROOT přistoupit ke konfiguraci portu.
Ale už jsem viděl kód, který začne pracovat přímo s USB a nastaví si vše
potřebné. Kód byl pro FTDI.

No a když vezmu zde zmiňovaný RS232_BT adaptér, tak už jsou mobily s
Androidem použitelné.

Oja