OT - Plynova lahev

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Prosinec 9 07:05:44 CET 2011

Tak to pak skutečně nevím kde takovou láhev vzít. Podle mě se se ty láhve
dělí na registrované a neregistrované, pozná se to podle čísla, ale
všechny registrované sou v režimu pronájmu.
Řešil sem stejný problém, a vyřešil sem ho tím přepouštěním do vlastních
lahví.

Dne Thu, 08 Dec 2011 15:31:10 +0100 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
napsal(a):

> Původní zpráva ze dne 8.12.2011 od mcmlxxx:

> Tu láhev nechci já, ale kamarád domů. Když bude mít láhev s papírama,
> tak prý si ji nechá naplnit za nějakých 540 Kč za plyn plus 120 Kč za
> naplnění. To mu vystačí na 3 roky.
>
> Pronájem prý stojí 8 Kč za den a ještě prý musí uzavřít smlouvu za
> poplatek 1500 Kč. Plus plyn za cca 1000 Kč za plnou láhev. To vše bez
> DPH. A to je pro něj moc, samozřejmě.
>
> No a bez papírů mu ji nechtějí naplnit.
>
> Petr Zahradník, počítačový expert

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/