Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 23:42:45 CET 2011

hmm, beriem spat. Zrejme som nieco zle pochopil, ked som si zakladal
PayPal a cital si ich web. Teraz som si to preklikal, nemenil som udaje,
a vyzera, ze naozaj staci potvrdit zmenu expiracie a CVV (cislo karty
logicky menit nejde, to by bola ina karta). Vdaka.

miro