česká pošta

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Prosinec 8 20:48:23 CET 2011

U mě pomohlo si stěžovat na naší poště. Manželka doma na mateřské, balík
nikde. Ve schránce lístek. Dojel jsem tedy na poštu, a paní u okénka
jsem se zeptal, proč ty balíky nerozváží. Že si prý mám jít stěžovat k
vedoucí. Takže jsem si tam s ní trochy zvýšeným hlasem popovídal, proč
ty balíky nerozváží, že manželka je doma. Zeptala se, jestli si chci
podat písemnou stížnost. Řekl jsem jí, že jestli se to stane ještě
jednou, tak si podám písemnou stížnost. Ne u ni, ale u její nadřízené.
Potom to docela dlouho fungovalo. Když mi přivezli balík, nebo přinesli
dopis, tak se slovy "jo, vy jste ten co si stěžoval". Tak jsem vždycky
odvětil, že pokud se to bude opakovat, tak si budu stěžovat rovnou na
jejich ředitelství.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info