Kicad

Robo robomail na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 8 19:08:46 CET 2011

Namalovat to jde asi jedine pouzitim vrstvy ECO1 a kreslit to pomoci
Grafiky a ne pomoci kresleni spoju.
Ale pak zapomente na tahnuti spoje, posouvani pri zachovani sklonu atd.
Jsou z toho pak jen usecky, tak ze
chyba = smazat spoj a znovu.

Kresleni spoju je vazane na .net ze schematu.(odkud<>kam)
R.