Kicad

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Prosinec 8 18:44:35 CET 2011

No ja nevim, co je na tom divneho, zvlast u drobnosti, nebo u veci, ktere
vznikaji vrabcim hnizdem za pochodu, to, ze mam schema desetkrat premalovane
na papire (nebo vubec ne) je hezke a v podstate nepotrebuju stravit dalsich
X minut (no v mem pripade spis desitek minut) malovanim schematu jen proto,
ze to potrebuju pro namalovani desky (kterou stejne taham rucne).

Ale jestli to nejde, tak co se da delat, preziju to, ale budu brblat :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 08, 2011 5:19 PM
Subject: Re: Kicad

Dne 8.12.2011 17:07, Pavel Kutina napsal(a):
> Pratele,
>
> jen jeden strucny dotaz - da se Kicad pri tvorbe desky nejak presvedcit,
> aby se s nim dalo kreslit bez schematu, tedy je tak, ze si vyberu pouzdra
> a prodratuju si je na desce? Nejak s tim valcim a mockrat by mi bylo
> milejsi malovat jen plosnak. Predpokladam, ze je nekde jen nejaka volba,
> kterou vytrvale prehlizim...
>
> Pavel Kutina
To nevim, ale vubec by me tohle reseni ani nenapadlo pouzit, to jsem si
dost uzil pri kresleni DPS v Autocadu... Ale muzete si rucne napsat .net
soubor ;-)
Podle schematu je kresleni mnohem komfortnejsi, posledni verze KiCadu me
vubec prekvapila pokrokem proti verzi z lonska. A navic jsem si vsimnul,
ze je editor schemat a desek provazany - kliknu na soucastku a zobrazi
se i na DPS...