Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 18:20:57 CET 2011

Jsem na Ebay
1. dam pay now
2.otevre se okno  Review your purchase

dam dole Continue with PayPal
3. otevre se okno PayPalu s zadosti o heslo , to vyplnim
4. jsem v okne
 Payment method
Payment Method
Credit/Debit Card : Visa XXXX-XXXX-XXXX-7258330.22 CZKPayPal Conversion Rate
as of Dec 8, 2011: 1 Czech Koruna = 0.0514516 U.S. Dollars
5. dole dam continue
6. dostanu se na Confirm your payment

zde vidim svoji adresu, to ujisteni, ze prodejce nedostane data o me karte,
popis zbozi Total$ a tlacitko Confirm payment
7. ted uz je podle me zaplaceno
Thank you for your purchase
     Your purchase is covered by eBay Buyer Protection.

a nasleduje nabidka prodavajiciho
Doufam, ze se ten system nezblazni a neodectou mi to 6x, tolikrat jsem se uz
pokusil to poslat...

Kartu mam overenou leta, ale platil jsem z ni naposled pred 3 roky, tedy mam
vystavenu novou, ale u PayPalu jsem ji editoval a zmenil datum do a ty 4
cisla...