Problem s platbou za zbozi z Ebay prostrednictvim PayPalu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 17:18:34 CET 2011

Na ebay som platil 2x cez vikend, prebehlo to OK. Jeden predajca z
Ciny, druhy z USA.
Doviedlo Vas to preklikavanie na stranky PayPal, kde bolo treba zadat
heslo? Videli ste tam zoznam tovaru a sumu? Tam sa potvrdzuje platba.
Mali by ste dostat mail z PayPalu a nasledne po nejakom case z ebay.
Pisete, ze mate overeny PayPal ucet. Je potrebne mat overenu kartu -
PayPal strhne 1.5eur, pozriete si v banke detaily a odpisete 4-miestny
kod z ucelu platby naspat na stranku PayPal. Urobili ste to, pripadne
uz ste uspesne PayPalom platili?

> Jedine co mi neni uplne jasne je hlaska pri platbe You are paying with
> PayPal
> PayPal does not share your bank account or credit card information with the
> seller.

Len ubezpecuje, ze PayPal neposunie informacie o Vasom ucte/karte predavajucemu.

miro