nabíjení NiMH Panasonic HHR-3MRE

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 8 16:17:25 CET 2011

Ja vsechny bezne AA NiMH typu R2U nabijim maximalne 1/3C - vetsinou jen
1/4C. Zatim zadna neodesla a zadna neztratila kapacitu vic nez 5% proti
puvodnim hodnotam.

V kazdem pripade je 50stC priserne moc. Ja kdyz nabijim malym proudem
tak vetsinou davam omezeni maxinalne nabite kapacity a druhak na ne
cvaknu teplotni cidlo a mam nastaveno vypnuti na 40stC.

Vetsinou u levnych nabijecek je problem, ze nastaveni proudu se dela jen
pomalou stridou maximalniho proudu - tedy 100mA je docileno napr.
pustenim 0.1s 1A a 0.9s nic - coz je treba pro AAAcka dost problem. Pak
samozrejme hrejou jak prase i pri zdanlive setrnem nabijeni (to je
problem treba i chvalene nabijecky Maha a jeji klony).

S pozdravem
Radek Vicek