nabíjení NiMH Panasonic HHR-3MRE

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 8 15:57:23 CET 2011

V uvedeném datasheetu máte přesné údaje o přípustných proudech. Stejně
tak tam jsou povolené teploty pro různé režimy. Četl jste ho? Není to
sice úplně přesně ten typ, ale MRE jsou následník MPE (oboje Infinium).

Ani nebylo třeba psát, že zahřívání je dáno principem. To vím; spíš je
vhodné si uvědomit, že NiMH hřejí víc než NiCd, čímž jsem reagoval na
Váš výraz "byly na konci nabíjení horké". Ještě dodám, že zmínkou o
způsobu ukončení nabíjení jsem myslel např. to, že limit hodnoty delta
peaku může být příliš velký, že NiMH na rozdíl od NiCd nemusejí mít
pokles, ale pouze "plato" apod.

---
Jirka