OT - Plynova lahev

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 8 13:57:43 CET 2011

Acetylen neprepustite, tede tvrdaci asi ano, ale my mekoni to nezkousime a i u argonu nebo kysliku to je docela na prd, neb se pri prepousteni dostanete jen do rozvnotlakoveho rezinu, tedy vracite sposutu zaplaceneho plynu.

PB

> A pokud zkrachuji tak si proste vezmu flasku od Messru nebo Linde na
> jeden den a mam prepoustak a tim si to prepustim. Porad lepsi nez jim
> platit pronajem jako jsem mel doposud.

 >Pokud nechce clovek platit pronajem tak jina moznost neni nez si sehnat
> svoji flasku a prepoustet.

S pozdravem
Radek Vicek