česká pošta

Čtvrtek Prosinec 8 13:44:33 CET 2011

to je u nás klasika (pošta Nymburk na sídlišti). Sleduju balík na netu
kdy dorazí, je tam stále že zásilka je přepravována k dodací poště. Když
se tam objeví že už je na poště (je doručována), objeví se mi ve
schránce lístek že balík nemohl být doručen - zamčeno. Ale pozor - pokus
o doručení před 2 dny. Manželka je při tom stále doma. Taky se mi stalo,
že jsem na základě sledování zásilky vyrazil na poštu, balík tam sice
byl, ale nebyl snad někde ještě zaregistrovaný a tak mi ho nemohli dát.
Celkem běžné na naší poště je, že když si tam pro balík dojdu, druhý den
mi taky dají lístek že bylo zamčeno :-) takže když toho čekám víc, musím
si hlídat čísla zásilek. Už jsem si na ty lístečky ztěžoval, prý že jim
to takhle vytiskne počítač a nemůžou s tím nic dělat. Řešili to prý
někde "systémově" (asi změnou programu) a funguje to úplně stejně :-(
Anděl