CERN, rychlost neutrin, dotaz na Balua

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 8 11:46:55 CET 2011

Puvodni  zprava  "Re:  CERN, rychlost neutrin, dotaz na Balua" od "Daniel Valuch
(hw-list na list.hw.cz)" z 1. prosince 2011, 10:55:21,
msgid:4ED74F09.6030006 na orange.fr (1544 bajtu):

DV> no  u  nas  to  nie  je  takze netusim. V kazdom pripade to bude asi najskor
DV> chodba  medzi  kancelariami :-) experimenty su velmi hlboko pod zemou (tusim
DV> spominali 1.5km) a neutrina od nas letia tiez pod zemou. Tato vec smeruje na
DV> oblohu,  jedine  ze  by  to  bol telefon pre emzakov...

Aha,  ja  myslel,  ze  je  to  v  CERNu,  nejake intergalakticke delo na zniceni
nepratelske  planety  nebo  pro  pripad naletu tech mimozemstanu :) Nejspis jsem
marne  doufal, ze anotacni fotografie u clanku k nemu ma nejaky relevantni vztah
(tedy  ze  dokumentuje  bud cast LHC, kde se neutrina vyrabeji nebo "odesilaji",
nebo  cast  Grand  Sasso, kde se zachytavaji nebo detekuji). To uz tam mohli dat
klidne treba fotku zachodku v CERNu nebo tak neco :)

Kazdopadne dekuji.

--
S pozdravem,
 Dawid Ferenczy