OT: USB kabel pre audiofilov

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 8 08:30:39 CET 2011

Sranda, Slavo chcel poukazat na bezbrehu naivitu high-end nadsencov a
nesmiernu drzost, snad aj nevedomost tych, co to predavaju a ono to
skonci u politikov a ciganov. Ja chapem, ze sme ludia a potrebujeme sa
obcas ventilovat aj pri takychto temach, ktore nas vsetkych tazia, ale
su aj prihodnejsie miesta, kde viest krcmove reci. Napriklad krcma :-)

J.S.