OT: USB kabel pre audiofilov

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 8 08:19:58 CET 2011

Teď jste uděřil hřebíček na hlavičku.
Mě by zajímala průměrná škoda způsobená bílým zločincem a průměrná škoda
způsobená romem. Věřím že by to mělo šanci vzít vítr z plachet všem rasistům.
Bohužel jen v případě kdyby rasismus byl něco racionálního, což není.

Osobně navíc vidím na zločinech romů značný podíl historické viny většinové
společnosti.

Co se týká tři stopy dlouhého USB kabelu za tisíce dolarů - to je pro mě
nehorázná zlodějna ať je cílovou skupinou kdo chce.

Jakub Ladman