Jak si clovek muze nabehnout, aneb Lide, bdete!

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Prosinec 7 17:48:24 CET 2011

No ja som Vam o nom chcel hned napisat, ale on je na IIC a nie HD44780
kompatibilny... ci to nevadi?
Jo a v B revizii mali tieto displeje taky neprijemny bug, neviem ako
sa to tyka D-ckovej, ktora sa teraz predava. Pozriem do starych
poznamok, ako sa ten bug prejavuje, ale bolo to nieco s IIC
adresovanim.