Jak si clovek muze nabehnout, aneb Lide, bdete!

ToMaS H. tomas.hum na worldonline.cz
Středa Prosinec 7 16:15:47 CET 2011

Tento taky neni spatny, rozmer stejny a cena polovicni.

http://www.sos.sk/?str=371&artnum=64822

----- Original Message -----
From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 07, 2011 4:06 PM
Subject: Re: Jak si clovek muze nabehnout, aneb Lide, bdete!

> P.S.: Kdybyste nekdo vedel o co nejmensim a nejlehcim Hitachi compatible
> 2x8 LCD (muze byt klidne i 1x8), pochlubte se, prosim... Mam tam klasicky
> 2x8 bez podsvetleni (z GM, MC0802A) a zmenseni by potesilo.

Co jsem kdysi hledal nejmenší nejlevnější Chip On Glass znakový, tak jsem
našel tohle, ale je to 2x16.
Jeden kus mám doma a nemám pro něj momentálně použítí. Snad jediná odchylka
od Hitachi je, že neumí generovat zákaznické znaky.
http://www.mouser.com/ProductDetail/Newhaven-Display/NHD-C0216CU-FN-GBW-3V/?qs=sGAEpiMZZMt82OzCyDsLFBEOlKLNf3XCTireDhwBIKA%3d

Vojta Bubník