Jak si clovek muze nabehnout, aneb Lide, bdete!

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Prosinec 7 16:04:52 CET 2011

V standarndej produkcii je, ale je oznaceny ako mature.
http://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?dDocName=en010236
To znamena, ze je to typ, ktory je vybehovy, ma kompatibilnu,
lacnejsiu a lepsiu nahradu. Nic to ale nemeni na tom, ze dalsich 10
rokov bude v predaji a bude ho podporovat MPLAB :-) Takze si ho v
sufliku mozete nechat este hodne dlho.