Obnova dat

Úterý Prosinec 6 11:35:38 CET 2011

Kdysi se u starých disket říkalo, že formátování je jen obnovení
formátovacích značek a že s datama to nic nedělá. Že součástí
formátování sice je znovu vytvoření FAT tabulky a tím o data přijdete,
ale že ve skutečnosti tam zůstanou, dokud je nepřepíšete něčím jiným.
Takže pokud k disku přistupujete tak že se díváte přímo na jeho fyzické
adresy, mělo by tam po formátování všechno zůstat. Ale předpokládám, že
doba pokročila a spousta věcí se dělá úplně jinak než tehdy, takže to
dneska beru jako magii - některý "zázračný" program nebo postup dokáže
data zpřístupnit :-)
Anděl