mala telefonna ustredna

Úterý Prosinec 6 09:46:26 CET 2011

Rad bych pri tehle prilezitosti poprosil o radu - vidim, ze tu je nekolik
znalcu - mam doma pekny stary cerny bakelitak, ktery az do stehovani fungoval
dobre, ustredna pulsni volbu umela. Ted uz nemam klasickou pevnou linku,
pouzivam VoIP tak, ze mam nejaky noname telefon s tonovou volbou pripojeny k
brane Linksys PAP2T. Mam nejakou rozumnou nadeji, abych ten krasny pristroj
pripojil a mohl s nim telefonovat (a hlavne aby zvonil, ten jeho zvuk mi chybi
pokazde kdyz ten novy zazvoni)? Trochu se obavam paralelniho pripojeni k tomu
novemu, abych tomu Linksysu nezavaril.
Ten novejsi telefon by asi bylo vhodne mit i tak pripojeny, jednak umi *# a
taky podporuje CLIP a ma seznam neprijatych hovoru a co je hlavni, nekteri
uzivatele v nasi domacnosti stejne radsi budou vyvolavat cisla z jeho pameti
misto vytaceni prstem na mem telefonu po babicce :-)
Nebranil bych se ani krabicce mezi telefonem a branou ani vestaveni modulu
dovnitr telefonu, jen jaksi nevim, co hledat.

David Obdrzalek