mala telefonna ustredna

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 5 17:45:55 CET 2011

Dne 4.12.2011 21:30, Pavel Troller napsal(a):
> [...]
> 25 Hz, kterou ten telefonni bleprak nema jak vyzarit :-) ). Proto mam vzdy
> v okoli nekolik klasickych ruzne ladenych telefonu. Ovsem pro prenosne ucely
> se to jaksi nehodi, sice by to slo s pouzitim mobilni brany, ale je pravdou, ze
> kdybych na ulici nekoho potkal, jak v jedne ruce drzi klasicke sluchatko,
> ve druhe bakelitak s rotacni ciselnici a do batohu na zadech mu vede kabel, asi
> bych se taky podivoval :-).
>   Jako telefonni geek mam celkem rad zvuky ruznych signalizaci a proto jsem jako
> vyzvaneci ton pouzival napr. presne generovanou vyzvu v systemu Tesla AMR

Jeee, AMR, ukápla mi slza. To byla věc, A to pískání "tesla selektic"
je nezapomenutelné.
Stejně tak, když udělali "zabezpečení" v podobě toho trilku na začátku.
Měl jsem malinkého městského AMRa postaveného v ručce od bývalého
bezšňůrového telefonu ( původní 46/49MHz )
Jen jeden kanál a cca 100mW VF.  Takže jsem musel vždycky čekat, až se
kanál uvolnil - začal pískat.
Ale po městě to fungovalo bezvadně.
JaKub