Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Michal Stanko ms na midkemia.sk
Pondělí Prosinec 5 13:46:29 CET 2011

Toto môžem potvrdiť, pri suchom fotoreziste z rigolu max. 30s.
Používam 3 x 11W/G23:
http://www.narva.sk/Default.asp?cls=stoitem&stiid=20574
Ktorá má vrchol na 350nm.
Vzdialenosť od DPS tak 12cm , cez 6mm hrubé sklo.
Predloha je na laserovke tlačená nafetovaná 15minut v riedidle.
M.S.