Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Pondělí Prosinec 5 10:34:15 CET 2011

Tak deska se nakonec povedla, ale je to divne - po brutalni expozici (a
kresba je krasne videt) se stejne smyje i cast osvetleneho motivu, i
kdyz ted uz zbyla dostatecna vrstva.
Nemuze to byt starim desky?
Na koncentraci vyvojky moc nezalezi, leze to dolu, i kdyz ji zredim na
50% (namichano dle doporuceni na pytlicku, tam snad problem nebude - je
primo z toho shopu dioda...
Jsem z toho trochu jelen.
Jinak je to mnohem lepsi, nez pozitiv, kupodivu nebyl problem ani s
nedokonale kontrastni predlohou (no asi taky kvuli tomu ze ten
fotorezist se smyval i na mistech exponovanych...)

Takze zkusim jeste experiment s LEDkama a pak uz nevim, asi objednam
nove folie (bude-li kde) at neresim nesmysly.

Par postrehu:
- fotorezist se nejlip nanasi na vodni film, neni problem ho vytlacit a
po projeti laminatorem to vypadalo dokonale. Nasucho byly vzdycky nekde
bublinky
- po sejmuti folie z desky je asi lepsi to nechat tak pul hodiny
odvetrat ve tme, vrstva prestane byt lepiva (neprilepi se na predlohu)
- po vyleptani to jde dobre dolu silnejsim roztokem NAOH