Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Neděle Prosinec 4 23:54:41 CET 2011

V pytlicku co jsem koupil u diody ;-) Ale problem se zda vyresen na
pokusnem kousku - po 20-ti minutove expozici tou 20W UV-C vybojkou  z
jezirka cca z 20cm pres plexi vznikl krome hromady ozonu krasny motiv po
vyvolani - takze to chce fakt UV, nestaci mekke az zadne jako u
POSITIV20. Takze rano novy pokus s celou deskou.