Kde sehnat laminovaci fotorezist + vyroba DPS

Neděle Prosinec 4 23:26:42 CET 2011

To je ono, ale cenove ani terminove mi to neprijde jako zadna hitparada
ve srovnani s http://www.matron.cz/vyroba-prototypovych-dps (nejlevnejsi
prototypova vyroba, co jsem nasel)
Nema nekdo zkusenosti s touto firmou? Zakladni 2 vrstva DPS za 300/dm2
mi prijde jako dost dobra cena

Jinak experimentuju s tim laminovacim fotorezistem a vysledky negativni,
smyje se to vsechno... Nevim, jestli je to nedostatecnou expozici nebo
starim skoro 2 roky (ted jsem v garazi vyhrabal UV-C vybojku z filtrace
pro bazen, tak jsem zvedavy, ale musel jsem z mistnosti rychle utect ;-)
), po expozici (zkouseno normalni zarivkou pres pauzak - u Positiv20
vysledky OK) to vypada krasne vybarvene ale smyva se rezist i z
osvetlenych ploch az tam nezbyde nic.