mala telefonna ustredna

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Prosinec 4 21:47:39 CET 2011

jj, tiez mam v kancelarii pripojeny paralelne ku klasickemu telefonu ako
maju vsetci este jeden 50 rocny, s rotacnym ciselnikom a mechanickym
zvoncekom.
Ked niekto vola do kanclu a som v labaku alebo na chodbe hned viem ze to
je mne :-)
V ramci prace sa tym da aj celkom pohodlne volat, horsie je to smerom
von ked treba pouzivat znaky hviezdicka a mriezka. Tie na ciselniku
nemam :-))