FriendlyARM neznate nekdo StartOS

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Prosinec 4 18:14:31 CET 2011

Neni to OS, ale kdyz to vezmete kolem a kolem tak nic vic nepotrebujete.
Obsluhu dalsich periferii si muzete napsat sam - mozna je to tak lepsi,
ze to neni nejaky sileny moloch. Mam to tu pustene cele odpoledne a
zatim to nepadlo.

Jinak jsem se ukrutne nasr.l. Slovy dve hodiny jsem hledal v cem je
problem, ze mi ten OS necte SD kartu. Nelkolikrat jsem ji zformatoval do
FAT32 (pak i FAT16), zkousel ruzne nazvy a velikosti pismen. Pak vylamal
jeste druhe SDcko z fotaku a porad nic. Pak me napadlo, zda ty smejdsky
W7 nedelaji nejaky bordel. Tak jsem to zformatoval na NB kde je Ubuntu a
okamzite to najelo... Bych vrazdil.

S pozdravem
Radek Vicek