mala telefonna ustredna

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Prosinec 4 18:01:07 CET 2011

Kdysi jsem jako civilkar v nemocnici v Motole preladoval vyzvaneci generator,
tak aby ty telefony, ktere tam byly vsude absolutne stejne, co byly vzajemne
nadoslech, zvonily kazdy trochu jinak. Melo to tam celkem uspech :-)

Podle tohodle vzoru bych si zvuk toho zvonku pro mobil asi preladil v nejakem
audio editacnim programu a pak bych si svuj mezi ostatnimi poznal :-)
Ale jisty hudebni sluch je nutnosti.

Jakub Ladman