Mys v bludisti

Martin Locker locker na vosrk.cz
Neděle Prosinec 4 09:20:28 CET 2011

Zdravím,

vzhledem k tomu, že jsem kdysi tuto kategorii robotů dělal, tak si dovolím upřesnit.
Standardní bludiště má velikost 16x16 polí (čtverců), startuje se z jednoho rohu
a cíl je uprostřed. Ukolem robota je se co nejrychleji dostat do cíle, přičemž může
absolvovat cestu vícekrát a hodnotí se nejkratší pokus. Takže obvykle si robot
vytvoří mapu bludiště a pak se vrátí na start a pak jede už vypočtenou trasou
do cíle (výsledný čas je určen jako čas pokusu + nějaké procento celkového
času stráveného v bludišti).

Martin Locker