Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Sobota Prosinec 3 10:06:59 CET 2011

Infra prostrednictvim dvou beznych 300W halogenovych trubic v serii jsem
zkousel a nevypada to spatne - chtelo by to regulaci, nejake senzory
okolo a pod deskou, predehrev desky. Ale par zkusebnich SMD do zapajelo
celkem v pohode.