mcu plusminus 201x

Pátek Prosinec 2 22:23:33 CET 2011

To SMD pouzdro bude vadit jen nekomu, ale asi to muze byt komplikace...
Vubec me prekvapuje, jak jsou spatne dostupne (nikde skladem) a pekelne
drahe DPS - redukce z TQFPxx na piny...
Ma to par cm2, vyrobne to musi stat pod 10Kc ve velkym a prodava se to
za stokoruny (pokud vubec) Ja si to na pokusy vzdycky za hodku vyrobim,
ale s maskou by to bylo lepsi (ale zas tolik ks nepotrebuju abych to dal
na panel)