mcu plusminus 201x

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 2 21:56:16 CET 2011

On 2. 12. 2011 19:01, gatilo wrote:
> Minochodem WD vcera obnovil vyrobu v jedne ze dvou zaplavenych
> tovaren. Jsem docela zvedav, jak dlouho bude trvat, nez se ceny HD
> alespon priblizi predzaplavove urovni.

Mimo specializovanych PC predajni sa este pred 2 tyzdnami dali kupit
externe HDD za celkom rozumne ceny (mierne vyssie ako predkrizove, ale
daleko nizsie ako v PC shopoch). Napr. 750GB Toshiba 2.5" za 75 eur aj s
postovnym z hej.sk. Alebo 500GB Samsung 2.5" za 69 eur v Datarte. To si
kupili moji znami, takze to nie je len cenovka z webshopu. Ja som bol
minuly tyzden v Nemecku a tam v MediaMarkte mali plny regal 1TB Toshiba
2.5" USB3 za 79 eur. No nekupte to :-) Kupil som. A v Schossau mali
externy 2TB, ale 3.5" disk, ktoreho "znacku" si nepamatam, taka nejaka
pseudo (nebol uvedeny vyrobca cisteho HDD) za 105 eur.

V pondelok mi pisal kolega, ktory este ostal v Nemecku, ze ten "moj" 1TB
disk zdrazel cez vikend zo 79 na 111 eur...

miro