Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 2 21:46:15 CET 2011

Vzal jste v úvahu to, co jsem psal o možné kvalitě?

Když to chcete polopaticky: možná máte mizernej šunt, ať už z PRC, nebo
ze SESRu, každopádně odpovídající době a idiotskému zaklínadlu "levně,
levně, levně"...

Jestli budu mít čas a chuť, vezmu kousek té staré Isoly a strčím na pár
minut do trouby na 200 či 225 C...

---
Jirka