Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 2 20:55:36 CET 2011

Nejspíš se pletete. Používá se spodní předehřev desky (samozřejmě nejen
v "DIY"), což ovšem znamená ohřev hluboce pod bodem tání pájky, prostě
jen tak, aby se usnadnil nutný ohřev zhora ze strany mědi, součástek a
pájky (horkovzduch, infra).

Nebo se celá deska ohřeje v reflow peci, ale zase se samozřejmě jedná o
ohřev i ze strany mědi, součástek a pájky.

Jestli obecně laminát snese 210 C, to se podívejte do datasheetu výrobce
Vašeho materiálu. Pro informaci: zde nedávno zmiňovaný výrobce DPS mi
říkal, že už ani dříve renomovaný Isola Werke není to, co býval...

---
Jirka