mcu plusminus 201x

Pátek Prosinec 2 20:37:55 CET 2011

No zas tolik zkusenosti s tim nemam ale zaujalo mne:
+ nadupane periferiemi vseho druhu, 3 a vice UART, PWM s dead time
featurou atp...
+ PLL ktere se da synchronizovat krystalem 32,768kHz, ktery zaroven
funguje v power down mode jako RTC
+ Zadarmo prostredi, levny treba ten DRAGON ktery pres JTAG funguje
celkem bez vyhrad
+ 32 MIPS (zde bych se nerad mylil ale kdyz tak kouknete do DS)
+ bezna TQFP pouzdra
- cena, neni to do stovky, no...

Na takove to domaci mikrokontrolerovani IMHO lepsi nez ATMEGA, u velkych
serii asi problem cena.
Dostupnost je taky slabsi, ja kupoval DRAGON, KIT a par MCU vzorku u Farnelu