Pajeni kontaktnim pretavenim a hnednuti cuprextitu

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 2 20:30:52 CET 2011

Tedy já pájím zásadně ručně, ale o pájení ohřevem pájky stykem s horkým
povrchem přes laminát jsem ještě neslyšel...

Teplota toho tělesa logicky musí být výrazně výš než je teplota tavení
pájky (špatná tepelná vodivost laminátu a tepelné ztráty na neohřívané
straně), takže se vůbec nedivím hnědnutí. A k tomu ten dlouhý ohřev
(pomalé zahřívání)...

---
Jirka