mcu plusminus 201x

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 2 18:13:52 CET 2011

Aha.

No, prehlad na haliere nemam, ale vo vseobecnosti plati, ze ceny konkretneho mcu neklesaju. Vyuziva sa tym zotrvacnost uzivatelov na generovanie zisku.

Vyrobcovia radsej uvedu iny, trebars aj pinovo a funkcne zhodny alebo len mierne, ci niekedy aj dramaticky, upraveny model, ktoremu daju vyrazne inu cenu.

Vyrobcovia, ktori nemaju uz zaujem produkt inovovat, su ochotni vypredavat produkt za povodnu cenu hoci aj roky (to je prave pripad tych '51 od Dallasu).

Toto je pre celkovy prehlad sice irelevantne, lebo v nom by sa mala objavit akasi aktualna najnizsia cena pre urcitu kategoriu. Len som to tak pri prilezitosti piatka spomenul.

wek