Zavada mycky AEG Favorit

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 2 12:27:37 CET 2011

No ja vim, ja jen kdyz si predstavim, ze ta ekologicka flasticka
oznacovana jako cistidlo na mycky stoji cca 100Kc a je v ni pokud vim
naredena kyselina citronova a provede to same co ta kyselina v pytlicku
za 6.50Kc - tedy nic!! Tak mi to kilo louhu za 40Kc prijde docela fajn.

S pozdravem
Radek Vicek