CERN, rychlost neutrin, dotaz na Balua

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 2 12:27:18 CET 2011

Zdravím,
  já mám zase v paměti, že ta nádrž je plná perchloretylénu (bývalé čistidlo
Čikuli, ale tam to byl trichloretylén), takže chlor tam byl taky a ten se snad
nějak měnil na argon či co (ten je hned vedle). Ale jak detekovat jeden atom
argonu taky nevím :-).
  Ten dnešní detektor v GS ale vypadal lépe, byl skoro stejně hezký jako
detektory v LHC a nevypadal jako přerostlý bojler :-).
  Zdraví Pavel