problem s polygonom v eagle

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Prosinec 2 09:50:26 CET 2011

bingo, toto bol problem. Neviem z akeho dovodu boli via zadefinovane len
cez vnutorne vrstvy, takze az do vrstvy 16 bottom nedosli a tym padom
tam nebol prislusny signal.
Orphans v tomto pripade sice polygon vyleje ale doska nie je spravna.
Dakujem za promptnu pomoc, LHC vam to urcite nezabudne :-P
b.