problem s polygonom v eagle

Tomáš Urbanec urbanec na feec.vutbr.cz
Pátek Prosinec 2 09:47:41 CET 2011

Pro dany polygon pouzij change/orphans/on a klikni na nej, pak se mi
to vylilo....
          Tomas Urbanec

zdravim,
v eagli som namaloval dosku ktora ma 4 vrstvy (1*2*3*16) a teraz zapasim
s polygonom pre signal gnd.
Mal som tam polygon v niektorej vnutornej vrstve a normalne fungoval.
Teraz som ho presunul na vrstvu bottom. Ked tam nakreslim polygon tak sa
normalne rozleje. Ked ho ale pomenujem gnd (ma to byt zem) tak sa nechce
rozliat. To iste v inych vrstvach. Ak je to hociaky iny signal tak nie
je problem.
Tak isto som si vsimol ze ked nakreslim polygon vo vrstve bottom (s inym
ako gnd menom) tak je spojeny so vsetkymi dierami a teda skratuje vsetky
signaly.
Nasiel som toto http://www.cadsoftusa.com/training/faq/#16 ale verim ze
vsetky body su v poriadku.
Nejake napady?